من دیپلمات نیستم انقلابی ام

من دیپلمات نیستم انقلابی ام حرف را صریح میزنم

من دیپلمات نیستم انقلابی ام

من دیپلمات نیستم انقلابی ام حرف را صریح میزنم

من دیپلمات نیستم انقلابی ام

درد و دل یک بچه بسیجی (به قول بعضی ها تندرو و افراطی)

فیلمی که اکران شد و دلها را اکران کرد..

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲ ق.ظ



نگاهها همه بر روی پرده سینما بود.اکران فیلم شروع شد،شروع فیلم،سقف یک اتاق،دو دقیقه بعد همچنان سقف اتاق، سه،چهر ،پنج...هشت دقیقه اول فیلم فقط سقف اتاق!

صدای همه در آمد!اغلب حاضران سینما را ترک کردند.ناگهان دوربین حرکت کرد و آمد پایین و به جانباز قطع نخاع خوابیده روی تخت رسید.

زیر نویس:این تنها 8 دقیقه از زندگی این جانباز بود و شما طاقت نداشتید...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۰
فرید مالکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی