من دیپلمات نیستم انقلابی ام

من دیپلمات نیستم انقلابی ام حرف را صریح میزنم

من دیپلمات نیستم انقلابی ام

من دیپلمات نیستم انقلابی ام حرف را صریح میزنم

من دیپلمات نیستم انقلابی ام

درد و دل یک بچه بسیجی (به قول بعضی ها تندرو و افراطی)

بیانیه

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۵۴ ب.ظ

زن حسن روحانی

ما با مملکت خود که نام اسلام را بدوش میکشد چه می کنیم آقای رئیس جمهور، چه قدر رهبر ما درباره ساده زیستی صحبت کند . حال شما از طرفی مردم را به عدم دریافت یارانه سوق میدهید و  خود در طرف دیگر مراسمات میلیاردی برگزار میکنید اگر در گوشهایمان پنبه کنیم ولی چشمهایمان که دمپایی وصله دار رهبری را میبیند چطور شرمنده نشویم؟

پا به پای شما درون چاه رویم ؟

به مناسبت ولادت خانم فاطمه زهرا _س) جشنی در کاخ ….. توسط خانم رئیس جمهور برگزار گردیده و با تمام اشرافی گری این مراسم را برگزار کردند انگار نه انگار بعد از مراسمات کاخ نشینان طاغوتی بار دیگر این را در دستگاه حکومت اسلامی با هزینه ای بیت المال خرج عیش  و نوش خود کردند از شوی لباس گرفته تا رقصیدن دختران 15 ساله در این مراسم که به گفته ای بعضی ها مشکلی نداشته از این نوع مراسمات گرفته شود.

 این نوع خرج کردن حرام است و در برابر این سکوت مسئولین موضع گیری خود را اعلام می کنم که در این زمان که بحث یارانه داغ است و شما هم خوب می دانید که بازی خوبی راه انداختید برای افکار عمومی کشور ما جوانان ولایت مدار همین جا حرکت شما را محکوم کرده وبرای بار دیگر از شما خواستاریم تا به مسیر ولایت برگردید قبل از این که کاری نتوانیم دیگر برای شما بکنیم

از همین جا از تمام مسئولین زیر ربط نه خواهش بلکه بیان می کنیم اگر شما ایات الهی را خوانده اید اگر زیر پرچم ولایت و اسلام بزرگ شده اید مراقب این تفکرات باشید وگرنه جوانان حذب اللهی تا زمان تخریب کوه بی دینی در کشور عزیزمان ایران چیزی نمانده است حوادث کوته ولی ساخته های ما بسیار سنگین است.

نظرات (۱)

۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۰۲ داریوش عزیزی
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم:
http://emonokte.blog.ir/
پاسخ:
چشم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی