من دیپلمات نیستم انقلابی ام

من دیپلمات نیستم انقلابی ام حرف را صریح میزنم

من دیپلمات نیستم انقلابی ام

من دیپلمات نیستم انقلابی ام حرف را صریح میزنم

من دیپلمات نیستم انقلابی ام

درد و دل یک بچه بسیجی (به قول بعضی ها تندرو و افراطی)

کتاب سه روایت از یک مرد

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸ ب.ظ

بسم تعالی

هر هفته یک کتاب برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه در سال فرهنگ روی وبلاگ من انقلابی ام قرار خواهد گرفت.

کتاب خوانی

برای دانلود کتاب سه روایت از یک مرد کلیک کنید.

مشخصات:

نوشته :محمدرضا بایرامى
بایرامى، محمدرضا، ١٣۴۴
سه روایت از یک مرد / نویسنده محمدرضا بایرامى. تهران: بنیاد شهید انقلاب اسلامى،
. نشرشاهد، ١٣٧٩
١٧٧ ص.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی