من دیپلمات نیستم انقلابی ام

من دیپلمات نیستم انقلابی ام حرف را صریح میزنم

من دیپلمات نیستم انقلابی ام

من دیپلمات نیستم انقلابی ام حرف را صریح میزنم

من دیپلمات نیستم انقلابی ام

درد و دل یک بچه بسیجی (به قول بعضی ها تندرو و افراطی)

بیانیه 2

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶ ق.ظ

تفاوت عمیق میان اندیشه رهبری و رئیس جمهور

بسم الله الرحمن الرحیم


در این بیانیه قصد داریم که بگوییم آقای رئیس جمهور به کجا میروید؟چه اندیشه ایی را دنبال میکنید؟ اینجانب یک انقلابی به عنوان کسی که به شما رای نداده سوالی دارم :

چرا وقتی رهبری نظری میدهد سریع بیانیه و لبیک میگویید ولی هنگامی که خود در مراسمات شرکت میکنید و صحبتهای با تفاوت 180 درجه ای میزنید.

یکی از نمونه های بارز این صحبت ها که میتوان به او اشاره کنیم  در همین مراسم روز گذشته شما در جمع کارگران بود.



** در عرصه تولید تفکیک جنسیتی نداریم

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی خطاب به علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در دنیای کار، تلاش و تولید تبعیض جنسیتی را نمی‌پذیرم.

وی ادامه داد: زنان و مردان ما در صحنه کار و تلاش و فعالیت برابرند و باید از امتیار و حقوق برابر برخوردار باشند، رضایت کارگران به معنای حرکت سریع چرخ تولید و اشتغال است.

رئیس جمهور با بیان آنکه بنا بر گزارش‌هایی که در اختیار بنده قرار گرفته است متوجه شدم که بخش بزرگی از جامعه کارگری ایران از مساله مسکن در رنج هستند، به همین دلیل با قدرت اعلام می کنم که در همین سال جاری اقدامات لازم برای مسکن کارگران آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: دولت در کنار وزارت تعاون، کار و رفاه اقدامات و کمک های لازم برای شروع این کار بزرگ و عظیم را در سال جاری آغاز خواهد کرد.منبع:yjc.ir



حال ما به شما  که دوستتان داریم و ارادت خاصی هم به شما داریم میگوییم چرا اینگونه برخورد میکنید مگر صحبت های رهبری را درباره کار زنان نشنیده اید اگر نه ؟ما فایل صوتی مراسم را میگذاریم تا بشنوید و طرفدارانتان نگویند افراطی ها چرا میخواهید بگویید میان رهبری و رئیس جمهوری  فاصله ای است!!!

خود قضاوت کنیید ببینید میان سخنان شما و بیانات رهبری چقدر اختلاف نهفته است. والسلام علیکم و الرحمه البرکاته


بیانات امام خامنه ای دلایل عدم مرجعیت غرب در مسئله زن: چهار) برابری جنسی یا عدالت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی