من دیپلمات نیستم انقلابی ام

من دیپلمات نیستم انقلابی ام حرف را صریح میزنم

من دیپلمات نیستم انقلابی ام

من دیپلمات نیستم انقلابی ام حرف را صریح میزنم

من دیپلمات نیستم انقلابی ام

درد و دل یک بچه بسیجی (به قول بعضی ها تندرو و افراطی)

بحرا‌ن‌سازی به ‌سبک سران فتنه؛

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ب.ظ

واکنش دانشجویان به حضور غیرقانونی خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی
 

در ادامه واکنش‌های دانشجویان به حضور غیرقانونی خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی، عده کثیری از دانشجویان این دانشگاه ظهر امروز پس از اقامه نماز ظهر و عصر در اعتراض به حضور وی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»؛ انتشار خبر اعتراض شدید دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به حضور یکی از مهره‌های اصلی فتنه 88 چنان با واکنش رسانه‌های اصلاح‌طلب مواجه شد که گویی خیانت‌ها و آشوب‌های سال 88 در کنار دروغ و تهمت بی‌شرمانه تقلب به نظام اسلامی، از یاد مردم مسلمان ایران رفته است!
بر همین اساس و پس از تلاش دفتر «سیدمحمد خاتمی» برای کتمان حقیقت، ابعاد دیگری از اغتشاش‌‌آفرینی و توطئه فتنه‌گران در دانشگاه شهید بهشتی تهران روشن شد.
 
روز گذشته «سید محد خاتمی» ضمن حضور در دانشگاه شهید بهشتی به بهانه مراسم گرامیداشت مرحوم پدر همسرش، ابعادی از اهداف پنهان برای التهاب‌آفرینی در دانشگاه شهید بهشتی را لو داد.َ
 
دفتر «سید محمد خاتمی» ضمن ادعای عدم بروز هرگونه تنش بخاطر حضور این عنصر فتنه‌گر در دانشگاه تهران، کوشید تا اعتراضات صورت گرفته را به یک نفر محدود کند! ضمن اینکه موضوع شعارهای دانشجویان علیه این فتنه‌گر، کاملاً نادیده گرفته شده است.
 
نکته مهم در این رابطه، حضور «غیرقانونی» یک عنصر شناخته ‌شده فتنه در دانشگاه شهید بهشتی است که بدون مجوز هیئت نظارت دانشگاه صورت گرفته است.
 
لازم به ذکر است که موضوع عدم برخورد محافظان «سید محمد خاتمی» با دانشجویان معترض، دروغی آشکار است که از سوی دفتر این فتنه‌گر و به‌صورت رسمی بیان شده است. این در حالیست که اندک تصاویر موجود، واقعیت دیگری را نشان می‌دهد.
 
از سوی دیگر براساس شنیده‌ها، محافظان سید محمد خاتمی هنگام خروج وی از محل مراسم، ضمن بازرسی غیرقانونی گوشی‌های تلفن همراه دانشجویان، اقدام به پاک کردن فیلم های گرفته شده از حضور وی در دانشگاه شهید بهشتی و اعتراض دانشجویان کردند.
 
نکته مهم این است که پنهان‌کاری و عدم اطلاع‌رسانی درباره حضور وی در دانشگاه سبب شد تا دانشجویان معترض، پس از آغاز سخنرانی وی متوجه حضور این فتنه‌گر در دانشگاه شوند و برای اعتراض به سمت در خروجی سالن محل برنامه بروند.



 

 اعتراضات دانشجویی ادامه دارد

 

در ادامه واکنش‌های دانشجویان به حضور غیرقانونی خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی، عده کثیری از دانشجویان این دانشگاه ظهر امروز  پس از اقامه نماز ظهر و عصر در اعتراض به حضور وی تجمع کردند.

 

دانشجویان ضمن سردادن شعار  «دانشگاه بهشتی جای فتنه‌گران نیست» در محل مسجد این دانشگاه تجمع کردند.

 

این در حالیست که مسئولان دانشگاه به بهانه عدم هماهنگی اجازه تجمع در فضای دانشگاه را ندادند و دانشجویان و جمعی از اساتید مجبور به تجمع مقابل مسجد دانشگاه شدند.

 

لازم به یادآوریست که «خاتمی» هم بدون هماهنگی با مسئولان ذیربط دانشگاه، وارد دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی شده بود.

 

ورود خبرنگاران ممنوع

 

حاشه جالب این تجمع آن است که قبل از آغاز مراسم، درهای ورودی دانشگاه «شهید بهشتی» به روی خبرنگاران و رسانه‌ها بسته شد و این قشر عملاً ممنوع‌الورود شدند؛ به‌دنبال این امر، حراست دانشگاه شهید بهشتی نیز به‌شدت کارت‌های دانشجویی را کنترل می‌کرد.

 

این در حالی بود که همایش تخصصی قلب نیز در دانشگاه در حال برگزاری بود و این رفتار حراست دانشگاه، برای مهمانان همایش ایجاد مشکل کرد. 

 

در ابتدای مراسم، سید محمود نبوی نماینده ولی فقیه در دانشگاه شهید بهشتی سخنانی در رابطه با حضور خاتمی و سوءاستفاده از فضای دانشگاه بیان و ابعاد این ماجرای مشکوک را برای دانشجویان تبیین کرد.

 

دانشجویان در این مراسم پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با این شعارها در دست داشتند: « مرگ بر منافق»، «دانشگاه جای فتنه گران نیست»، « به جای اینکه فتنه‌گران را به زندان بیندازند به دانشگاه می‌آورند»، «دانشجو بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، « ورود فتنه‌گران با کدام مجوز و کدام هدف بود.»

 

در ادامه این تجمع دانشجویان معترض ضمن محکوم کردن حرکت خاتمی و افرادی که پای فتنه‌گران را به دانشگاه باز می‌کنند، شعارهایی همچون «مرگ بر منافق»، «فتنه‌گر منافق اعدام باید گردد»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «فتنه گر حیا کن دانشگاه را رها کن»، «موسوی، کروبی، خاتمی اعدام باید گردند»، سر دادند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی